17th Conference for Junior Researchers ‘Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management’

TILTINIO KRANO KONSTRUKCIJOS MASĖS RACIONALIZAVIMAS

J. Gailius
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract
Tyrime atliekamas atraminio dvisijo tiltinio krano pagrindinės stačiakampio profilio sijos konstrukcinių parametrų racionalizavimas siekiant sumažinti masę. Keičiant konstrukcinius parametrus ir sijos statines apkrovas stebimi įtempiai, poslinkiai ir sienelių stabilumas kiekvienu nagrinėjamu atveju. Tyrimo metu nustatyti leidžiamų projektuoti sijų parametrai, taip pat racionalių sijų parametrai užtikrinant sijos techninį-ekonominį efektyvumą. Tyrimas baigtinių elementų metodu atliktas naudojant modernų kompiuterinės programinės įrangos paketą „SolidWorks“. Remiantis šiandieninės konstrukcinių medžiagų rinkos kainomis nustatyti kaštai, reikalingi racionaliai pagrindinei tiltinio krano sijai gaminti kiekvienu nagrinėtu atveju. Tyrimo rezultatai pateikiami lentelėse ir pavaizduojami diagramose. Darbo pabaigoje pateikiamos glaustos ir aiškios išvados.
Full Text: PDF
© 2013 Vilnius Gediminas Technical University, All rights reserved
Solution: Baltic institute of advanced technology