17th Conference for Junior Researchers ‘Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management’

AUTOMOBILIO PADANGOS IR KELIO DANGOS SĄVEIKOS ĮTAKA AUTOMOBILIO LĖTĖJIMO PARAMETRAMS

L. Levulytė
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract
Straipsnyje pateikiama su nagrinėjama tematika susijusių mokslinių straipsnių apžvalga. Atliekama padangos ir kelio sąveikos lėtėjimo režime analizė, taip pat atliekama stabdymo pėdsako formavimosi teorinė analizė ir jos susidarymo charakteristikos. Pateikiami automobilio judėjimo dinamikos pagal stabdymo pėdsakų charakteristikas teoriniai nustatymo požymiai. Taip pat analizuojamas automobilio lėtėjimo procesas ir lėtėjimo pagreičio kaitos įtaka automobilio stabdymo kelio ir važiavimo greičio prieš eismo įvykį nustatymui. Nagrinėjama automobilio padangų pėdsako kelio dangoje formavimosi priklausomybė nuo automobilio padangos ir kelio sąveikos lėtėjimo parametrų intensyvaus lėtėjimo režime. Atliekama automobilio važiavimo greičio ir stabdymo kelio nustatymo priklausomybė pagal automobilio ratų paliktų, stabdymo pėdsakų ilgį.
Full Text: PDF
© 2013 Vilnius Gediminas Technical University, All rights reserved
Solution: Baltic institute of advanced technology