PREKINIŲ VAGONŲ PAKABOS PARAMETRŲ ĮTAKOS VAŽIAVIMO TOLYGUMUI TYRIMAS
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama viena pagrindinių vagono dinamikos savybių – judėjimo tolygumas. Riedmenų judėjimo tolygumas vertinamas jų masių svyravimo procesų ir vibracijų parametrais. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami priverstiniai kėbulo, pakabos ir važiuoklės elementų svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas prekinio keturašio vagono judėjimas keliu su duotais vertikaliais ir skersiniais bėgių nelygumais. Nustatyta vagono kėbulo svyravimų amplitudžių priklausomybė nuo bėgių kelio nelygumų bei vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Straipsnyje nagrinėjama vagono pakabos parametrų ir stabilumo nuvažiavimui nuo bėgių priklausomybė, kintant vagono masei.
Full Text:
PDF