Geležinkelių transporto eismo saugos rizikos valdymo modelis
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama Lietuvos geležinkelių transporto eismo rizika, kylančios grėsmės traukinio saugumui ir eismo įvykio tikimybės atsiradimo priežastys. Analizuojant šalies geležinkelių transporto eismo statistinius duomenis nustatyta, kad daugiausia eismo įvykių įvyksta pervažose. Nagrinėjamos įvairių kategorijų pervažų techninės charakteristikos, nustatoma eismo įvykio tikimybė jose. Pagal gautus rezultatus atskirų šalies regionų pervažos, įvertinant pasirinktus kriterijus ir jų įtakos eismo saugumui svarbą, yra suranguojamos. Pabaigoje pateikiamos pagrindinės išvados.
Keywords: geležinkelių transportas, riedmenys, eismo rizika, eismo įvykis, eismo rizikos valdymo modelis
Full Text:
PDF