18th Conference for Junior Researchers ‘Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management’

AUTOMOBILIO IR STANDŽIOS KLIŪTIES SĄVEIKOS JĖGOS NUSTATYMAS NAUDOJANT PATOBULINTĄ PLASTINES DEFORMACIJAS APRAŠANTĮ DISKRETINĮ ELEMENTĄ

Adomas Sutkus
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract

Šiuo metu dinaminiai modeliai ir baigtinių elementų modeliai (BEM) yra populiariausi analizės įrankiai modeliuojant automobilio susidūrimus. Tipiniame dinaminiame modelyje, naudojamam priekinio susidūrimo tyrimams, automobilis skaidomas į atskiras mases, kurias jungia standumo ir slopinimo elementai. Pagrindinis šio modelio trūkumas, kad jis vertina tik tampriąsias deformacijas. Šiame straipsnyje aprašomas sukurtas matematinis modelis kuris leidžia įvertinti ne tik tampriąsias, bet ir plastines automobilio deformacijas frontalinio susidūrimo metu.

 

Full Text: PDF
© 2013 Vilnius Gediminas Technical University, All rights reserved
Solution: Baltic institute of advanced technology