SPORTINIO AUTOMOBILIO AMORTIZATORIAUS CHARAKTERISTIKŲ TYRIMAS
Vilniaus gedimino Technikos universitetas, Transporto technologiniu irenginiu katedra
Abstract
Amortizatoriaus charakteristika – tai išvystoma pasipriešinimo jėga amortizatoriuje. Straipsnyje nagrinėjama „Subaru Impreza N22, N grupės“ sporiniuose automobiliuose, galinėje ašyje naudojamų „Reiger“ amortizatorių eksploatacinės charakteristikos. Atlikti amortizatoriaus eksperimentiniai tyrimai panaudojant bandymo stendą „Shock Absorber Dynamometer Clubman 04“ prie skirtingų amortizatoriaus reguliuojamų vožtuvų padėčių. Eksperimentiniai tyrimai atlikti esant stūmoklio eigai 50 mm, eigos kitimo dažniui esant 5Hz. Lyginami duomenys, kurie gauti tuo pačiu dažniu ir laiko intervalu bandyto amortizatoriaus, tačiau keičiant amortizatoriaus mechaninius parametrus (suspaudimą ir ištraukimą). Gautos pasipriešinimo jėgos sulygintos prie skirtingų reguliuojamų vožtuvų padėčių, eksperimentinio tyrimo rezultatai apibendrini ir pateiktos išvados su pasiūlymais.
Full Text:
PDF