18th Conference for Junior Researchers ‘Science - Future of Lithuania. Transport Engineering and Management’

LENGVOJO AUTOMOBILIO AUKŠTO SLĖGIO KURO SIURBLIO MATEMATINIO MODELIO SUDARYMAS

Karolis Daugintis, Marijonas Bogdevičius
VGTU
Abstract

Sukurtas aukšto slėgio dyzelinio kuro siurblio matematinis modelis. Matematiniame modelyje įvertinama trintis, susidaranti tarp kumštelio žiedo ir plunžerio dėl slenkančių vienas kito atžvilgiu paviršių. Nustatyta kontaktinė jėga tarp kumštelio ir plunžerio, bei pradinis plunžerio spyruoklės įveržimas. Įvertinamas dyzeline ištirpusių dujų kiekis ir jų poveikis aukšto slėgio siurblio darbui. Pateikti aukšto slėgio siurblio hidrodinaminių parametrų kitimai siurblio paleidimo metu. Įvertinamas sistemos nesandarumų poveikis hidrodinaminiams procesams. Pabaigoje pateikiamos išvados ir rezultatai.

 

Full Text: PDF
© 2013 Vilnius Gediminas Technical University, All rights reserved
Solution: Baltic institute of advanced technology