IŠMETAMŲJŲ DEGINIŲ RECIRKULIACIJOS SISTEMOS ĮTAKOS DYZELINIO VARIKLIO, DIRBANČIO DYZELINU IR B30 MIŠINIU, DARBO PARAMETRAMS TYRIMAI
Klaipeda University; Vilnius Gediminas Technical University
Abstract
Straipsnyje pateikti išmetamųjų deginių recirkuliacijos sistemos (EGR) įtakos dyzelinio variklio Audi 1,9 TDI, dirbančio skirtingais degalais, energetiniams ir aplinkosauginiams parametrams tyrimų rezultatai. Tyrimo tikslas susiformavo siekiant išsiaiškinti EGR sistemos poveikį dyzelinio variklio (su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) darbo parametrams. Nustatyta, jog energetiniai variklio parametrai (be, ηe, λ) pagerėjo atjungus EGR sistemą, tačiau buvo užfiksuotas stiprus (iki 65 %) vieno iš itin kenksmingų komponentų – azoto oksidų koncentracijos padidėjimas išmetamuosiuose deginiuose. Tuo pat metu buvo registruojamas 10–25 % dūmingumo rodiklio sumažėjimas pagal matavimo skalę.
Full Text:
PDF