PEREINAMŲJŲ REŽIMŲ ĮTAKOS TRANSPORTO PASKIRTIES DYZELIO EKSPLOATACINIAMS PARAMETRAMS VERTINIMAS REMIANTIS REALIOS EKSPLOATACIJOS DUOMENIMIS
Klaipėdos universitetas
Abstract
Svarbus dyzelinių variklių eksploatacinių ir ekologinių parametrų tyrimų aspektas yra dyzelinio variklio darbo pereinamuosiuose režimuose įtakos įvertinimas. Atliekant vidaus degimo variklių pereinamųjų režimų tyrimus dažniausiai naudojama sudėtinga ir brangi tyrimų įranga, turima dažniausiai tik variklių gamintojų infrastruktūroje. Alternatyvi galimybė naudoti variklio vidinės elektroninės registravimo sistemos duomenis. Duomenų apdorojimui naudojamas autorių sukurtas algoritmas „Dinamika“ leidžiantis įvertinti variklio eksploatacinių parametrų nuokrypius lyginant su darbu nusistovėjusia apkrovą. Atlikus Tyrimus plačios paskirties CAT3512B-HD variklyje eksploatacijos sąlygose. Gauti parametrų nuokrypių duomenys naudojami formuojant variklio matematinį modelį AVL BOOST programoje, kuris bus naudojamas tolesniuose pereinamųjų režimų įtakos energetiniams ir ekologiniams parametrams tyrimuose.
Full Text:
PDF