Kelio nelygumų įtaka automobilio judėjimui
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Abstract
Straipsnyje analizuojama kelio dangos nelygumų įtaka automobilio pakabai ir neamortizuotoms masėms. Apžvelgiami automobilio ir kelio profilio analizei taikomi modeliai ir metodikos. Nagrinėjama kokius vertikalius pagreičius įgyja ratas žiemos sąlygomis esant specialiu profilometru išmatuotiems kelio nelygumas. Automobilio elementų judėjimo dėsningumai tirti atlikus važiavimo bandymus 20, 60 ir 80 km/h greičiams. Taip pat analizuojami pakabos eigos priklausomybės nuokelio dangos nelygumų aukščio, rato įgyjamų vertikalių pagreičių dėsningumai nustatant rato kontakto su keliu netikslaus atkartojimo atvejus. Straipsnio pabaigoje pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai ir išvados.
Keywords: ratas, kelio nelygumai, greitis, pagreitis, pakaba
Full Text:
PDF